dimecres, 28 de novembre del 2018

Les flors de l'Àvia















 Un net li diu a l’àvia: -Àvia quin misteri tenen les teves flors que sempre estàs mirant-les? - Ho explico perquè aquesta conversa la podria fer meva! Ella li mostrà l’ampit de la finestra amb la mà dreta, s’hi veia una gerra amb tres roses blanques, i li diu: -vols saber què representen aquestes tres flors? Doncs representen els tres principis bàsics per una bona convivència en parella, l’amor, el respecte i la llibertat. Llavors amb la mateixa mà li mostrà l’ampit de la balconada, s’hi veien torretes plenes de flors grogues, -i aquestes torretes vols saber per què les miro?- Doncs per què em fan tenir sempre present les injustícies que estan patint unes persones per tots nosaltres. I saps perquè estan tan florides? Perquè les rego cada dia amb llàgrimes del meu cor, perquè les abono amb el meu sentiment patriòtic i perquè els hi parlo amb la meva veu d’esperança.

Emi Sánchez
20-11-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada