dimarts, 20 de novembre del 2018

Nit de Reis


Avançava a peu, amb precaucions, talment com si fos una fura a l’aguait de la llebre... Era la nit de Reis, a les nenes els havia costat molt agafar el son i les joguines eren allà, just dalt d’on descansaven. El passadís era força llarg i cada pas que donàvem en l’obscuritat, escoltàvem les seves respiracions continuades. Anava agafant-lo tot amb molta cura, quan de sobte sento un remoure de llençols i la veu de la petita que cridava - mare tinc set, han vingut els Reis -? Naturalment es va presentar el pare, perquè jo estava estirada a terra abraçada a una nina i patint per no prémer algun mecanisme i comences a fer sons. Vaig romandre estirada quasi una hora, escoltant un conte fantasiós que en Josep li explicava. L’endemà, en veure la nina que tant desitjava, la va abraçar molt fort i sempre més va voler anar a dormir amb ella. Potser aquella nit màgica, li vaig impregnar la meva olor i ella la notava.

Emi Sánchez
13-11-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada