dijous, 8 de novembre del 2018

Un somni reiteratiu


La primavera havia esclatat amb força, interrompen la pluja que durant tot l’any donava vida i grisor a la vall... Aquell dia assolellat era fantàstic per rememorar el somni que tantes vegades em despertava buscant una resposta. Sempre era igual: un prat verd florit, un rierol xiuxiuejant el seu camí, un petit salt d’aigua embellint el paratge, vaques fent dringar els esquellots mentre pasturaven, cavalls que donaven pau amb el seu caminar majestuós. Era un indret idíl·lic i jo el coneixia. Perquè se’m representava tant? Havia arribat el moment d’esbrinar-lo! Només arribar una preciosa papallona blanca em va donar la benvinguda i no deixava de voletejar davant meu, que em volia dir? Les seves ales em transmetien un sentiment de joia. A poc a poc ho vaig anar entenent. Jo percebia que la mare em seguia protegint, però pensar-hi m’entristia. La papallona era ella i volia transmetrem que era feliç en aquella vall, que no estigués trista, que volava sempre al meu costat perquè era màgica. Ara quan hi penso la veig en aquell prat envoltat de flors i la sento molt més a prop meu.

Emi Sánchez
23-10-2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada