divendres, 29 de març del 2019

Una mica de tot


Ara que en Josep ha sortit a fer unes diligències, aprofitaré per fer l’escrit setmanal, m’agrada no tenir interrupcions quan treballo. Començo a llegir els suggeriments programats i en principi no en veig cap que m’hi insinuï una continuïtat! “Caure sobre un toll de fang”... Podria escriure alguna cosa humorística, però avui no tinc el dia gens jocós. “Desitjar ser el badall d’algú”... Uf, això no, m’és repulsiu veure la campaneta d’algú! Potser escriuré sobre “aquella mirada tan estranya que li va fer entendre que ja  havia pres una decisió”. Una mirada pot dir tantes coses, Paulo Coelho ja ho deia: "Res pot substituir la mirada d’un ésser humà". Bé, agafo paper i llapis i em disposo a deixar volar la imaginació, quan de sobte, sento el soroll de la clau al pany, i penso, ara que ha tornat, impossible concentrar-me, demà serà un altre dia.

Emi Sánchez
26-03-2019


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada