dilluns, 13 de maig del 2019

Un viatge impressionant



















Al llarg de la vida he fet força viatges, però el que més m’ha quedat gravat en la memòria és quan vaig anar a la Patagònia i vaig visitar la glacera Perito Moreno. Recordo que els meus ulls goluts per veure coses insòlites no es volien perdre res d’aquella meravella i em vaig col·locar a la punta estan del trenca gel,-com si fos la protagonista de Titànic-. La gelor que sentia quedava esmorteïda per la impressió a l’anar-nos apropant a l’iceberg, era com si el món s’acabés en aquella impressionant mola de gel. Anava escoltant el crec-crec que feia el vaixell en trencar la gelera, igual que sentia en els fuets gelats del vent com si m’anessin ferint amb una navalla d’afaitar, però em resistia a anar-me’n, l’espectacle era únic i, només sortia a la superfície una tercera part de la seva totalitat! Em vaig sentir tan petita i insignificant davant el sensacional volum! No recordo quan, vaig llegir una frase que deia“ Quan t’acostes a la natura t’acostes a tu mateix”. Això em va passar a mi, aquell imponent glacial em va fer veure la vida d’una altra manera.

Emi Sánchez
03-05-2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada